среда, 20 мая 2020 г.

Економічний алаліз


Аналіз попиту та стан ринку.
Розпочинаючи вивчення матеріалу цієї теми, треба передусім усвідомити значення показника обсягу реалізації для підприємства за сучасних складних умов господарювання. Якщо обсяги реалізації продукції мають тенденцію до постійного зниження через відсутність належного попиту на неї, то слід уважно проаналізувати всі обставини та фактори, що формують цей попит. Необхідно також з’ясувати основні засади маркетингової політики підприємства: чи достатньо вона гнучка та активна, чи практикуються відмінні підходи на різних ринках тощо.

Далі треба ознайомитися з практикою бартерних угод і комерційного кредиту. Оскільки багато підприємств залишилися практично без обігових коштів, купувати необхідні для власного виробництва ресурси вони можуть тільки за умови бартерних по­ставок, тобто товарообмінних операцій. Бартеризація економіки — тимчасове явище, але воно, здається, увійшло в наше життя надовго і повсюдно. Тому під час аналізу виконання плану з реалізації продукції треба приділити належну увагу доцільності бартерних поставок на підприємстві, правильності їх відображення в обліку. Нарешті, необхідно з’ясувати, чи мають місце тривалі постав­ки продукції тим підприємствам, які вже заборгували значні суми і не мають жодної можливості розрахуватися за боргами.

Аналізуючи обсяг реалізації, треба вивчити її динаміку за кілька років, а також по кварталах і місяцях звітного року. Необхідно дати оцінку виконанню плану з обсягу реалізації в цілому, по окремих групах видів продукції, зонах реалізації тощо.
Обов’язково слід зіставити обсяги виробництва, відвантаження та реалізації, визначити основні причини можливих розбіжностей цих показників

Далі слід зосередити увагу на виконанні плану відвантаження продукції споживачам. Використовуючи дані бухгалтерського обліку, аналізують стан виконання плану відвантаження по місяцях і кварталах звітного року і за необхідності деталізують місячні обсяги по декадах та за видами продукції. Якщо під час аналізу встановлюють неритмічність відвантаження продукції, варто ретельно з’ясувати причини такого становища і виявити винних.
Закінчуючи аналіз показників реалізації продукції, необхідно визначити резерви і здійснити підрахунок їх величин.



Комментариев нет:

Отправить комментарий

План самоосвітньої роботи з дисципліни «Бухгалтерський облік» на період з 05.05.2021 р по 07.05.2021 р.

  Група ОС – 421 Дата № уроку Тема, план Основні джерела до теми Форма контролю ...