пятница, 5 июня 2020 г.

Економічний аналіз


Перевірна робота
Сьогодні останній урок з економічного аналізу в цьому навчальному році, необхідно до 09 червня виконати тест за посиланням:




Зміст, матеріали та методика проведення аналізу товарообігу підприємств різних типів.

Вивчення існуючих тенденцій та можливостей підприємства щодо реалізації товарів, визначення факторів, які позитивно чи негативно впливають на обсяг товарообороту підприємства, досягається в процесі аналізу обсягу та структури товарообороту підприємства.
Проведення економічного аналізу дозволяє:

  • — вивчити стан виконання плану товарообороту, ритмічність та сезонність реалізації товарів у майбутньому періоді;
  • —визначити склад товарообороту за формами, видами, методами продажу, асортиментною структурою;
  • — виявити основні тенденції та закономірності в реалізації товарів;
  • — проаналізувати та кількісно оцінити вплив окремих факторів на обсяг, склад та структуру товарообороту.
Проведення аналізу ґрунтується на інформаційній базі, склад якої було розглянуто.
Аналіз обсягу та структури товарообороту підприємства передбачає проведення такої аналітичної роботи:
І етап — визначення загального обсягу товарообороту підприємства за звітний період та оцінка ступеня виконання плану товарообороту.
ІІ етап—аналіз динаміки загального обсягу товарообороту за аналізований період (поквартально, протягом року або за два-три роки).
ІІІ етап—аналіз товарно-групової структури товарообороту торгового підприємства за звітний період та у динаміці, визначення закономірностей розвитку обсягу продажу за окремими товарними групами, видами та різновидами товарів.
IV етап — аналіз складу товарообороту підприємства залежно від статусу кінцевих споживачів, форм та термінів розрахунків, характеру товарів, що реалізуються, організаційних форм та методів торгівлі.
V етап—аналіз обсягів реалізації товарів помісячно, поквартально, дослідження ритмічності роботи і сезонності реалізації товарів та визначення факторів, що їх обумовлюють.
VI етап аналізу роздрібного товарообороту включає вивчення факторів, що мали вплив у звітному періоді на його обсяг та структуру. З цією метою проводиться кількісна оцінка впливу факторів внутрішнього порядку (факторів, пов'язаних із товарними ресурсами, чисельністю працівників, організацією та продуктивністю пращ, використанням основних засобів), аналізується характер впливу факторів зовнішнього середовища (попит споживачів на товари, пропозиція товарів на ринку, ціни на товари, діяльність конкурентів на споживчому ринку, рівень життя та реальні грошові доходи населення, соціально-демографічні фактори).

VII етап — завершальний — це аналіз запасу фінансової стійкості підприємства. В ході цього аналізу визначається можливе падіння обсягу товарообороту (в абсолютному та відносному вимірах) до досягнення критичної межі "точки беззбиткової діяльності".

Комментариев нет:

Отправить комментарий

План самоосвітньої роботи з дисципліни «Бухгалтерський облік» на період з 05.05.2021 р по 07.05.2021 р.

  Група ОС – 421 Дата № уроку Тема, план Основні джерела до теми Форма контролю ...